اهانت به آیت الله سیستانی

                  

"محمود الصرخي" روحاني نماي ساکن عراق در جديدترين اقدام سخيفش به آيت الله العظمي سيستاني از مراجع عاليقدر جهان تشيع جسارت و اهانت نمود .

الصرخي در پاسخ به سوال مجري يک برنامه زنده تلويزيوني که از او پرسيد: جايگاه خود را چگونه مي بينيد؟ آيا معتقد نيستيد که شما براي مرجعيت شيعه در عراق و برخي کشورهاي ديگر اصلح تر و شايسته تر هستيد؟؛ گستاخانه پاسخ داد: مرجعيت [آيت الله العظمي] علي سيستاني بدترين آن در تاريخ شيعه اعم از گذشته، حال و آينده بوده است، چه بسا تا روز قيامت بدتر از مرجعيت [آيت الله العظمي] سيستاني پديدار نشود.

وي سپس اعلام کرد که قصد دارد پژوهشي را با عنوان "سيستاني از (دوران) قبل از مهدي تا بعد از وفات" را منتشر کند و دلايلي علمي و شرعي براي گزافه گويي هاي خود ارائه دهد.

گفتني است که محمود الحسني الصرخي در سال 2005 به طور ناگهاني در شهر "حله" عراق نمايان شد و در مدت زمان بسيار کوتاهي تعدادي دفتر در شهرهاي مختلف شيعه نشين عراق افتتاح کرد و پس از اعلام مرجعيت، عليه ارتش اشغالگر آمريکا موضع گرفت.

نيروهاي وي چند روز بعد در شهر کربلاي معلا به تعدادي سرباز آمريکايي حمله کرده و سه تن از آنان را به هلاکت رساندند. پس از آن او ادعاي ديدار با امام زمان (عجل الله تعالي فرجه الشريف) کرد که با واکنش شديد مراجع و شيعيان عراق مواجه شد. پس از بررسي سابقه وي، مشخص شد که او نيز از نيروهاي سابق سازمان امنيت حزب بعث بوده که با اکنون با همکاري با سازمان اطلاعات سعودي، با هدف تخريب مرجعيت شيعه، پا به عرصه گذاشته است.

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها:

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • املاک